Επέλεξα να σας παρουσιάσω ένα πλάνο μαθήματος στο οποίο ο μαθητής καλείται να κάνει γραμματική αναγνώριση (άρα και να διακρίνει τι είναι ρήμα-ουσιαστικό-επίθετο κλπ), να κατανοήσει το νόημα της πρότασης και τέλος να βρει συνώνυμη λέξη που μπορεί να χρησιμοποιήσει στη θέση της επιλεγμένης.
Παράδειγμα εφαρμογής - αφού έχουμε κάνει γραμματική αναγνώριση,
βρίσκουμε συνώνυμες λέξεις και τις γράφουμε σε post it στη θέση της αρχικής λέξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου