Τα παιδιά, κυρίως αυτά με δυσλεξία χρειάζονται διαδραστικές ασκήσεις στις οποίες μέσω της συμμετοχής του στη διαδικασία του μαθήματος μπορεί να κατανοήσει αφηρημένες έννοιες και μαθηματικούς όρους. Παρακάτω σας παρουσιάζω ένα παράδειγμα άσκησης βασισμένη στην Κιναισθητική, που αφορά το μάθημα της Γεωμετρίας και την εκμάθηση των γεωμετρικών σχημάτων!
Τί χρειάζεστε;
Ξυλάκια κατασκευών (γλωσσοπίεστρα)
Α4 κόλλες
μαρκαδόρους
Σκοπός της δραστηριότητας είναι να φτιάξουμε τα σχήματα με τα ξυλάκια και το παιδί να παρατηρήσει και να βρει μόνο του τον αριθμό των πλευρών και των γωνιών του σχήματος προκειμένου να το "γνωρίσει".
Τί χρειάζεστε;
Ξυλάκια κατασκευών (γλωσσοπίεστρα)
Α4 κόλλες
μαρκαδόρους
Σκοπός της δραστηριότητας είναι να φτιάξουμε τα σχήματα με τα ξυλάκια και το παιδί να παρατηρήσει και να βρει μόνο του τον αριθμό των πλευρών και των γωνιών του σχήματος προκειμένου να το "γνωρίσει".
Παράδειγμα εφαρμογής για το τετράγωνο
Παράδειγμα εφαρμογής για το τρίγωνο
Παράδειγμα εφαρμογής για το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο
Παράδειγμα εφαρμογής για τον ρόμβο
* Φυσικά μπορείτε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα να την αξιοποιήσετε με διάφορους τρόπους όπως εκμάθηση μοιρών των γωνιών, είδη τριγώνων κ.λπ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου