Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Πλάνο μαθήματος στους γλωσσικούς τομείς !


Ο μαθητής με μαθησιακές διαταραχές/δυσλεξία έχει ανάγκη να μάθει μέσα από τη συμμετοχή του στη διδασκαλία και τη χρήση κατάλληλων εργαλείων.

Επέλεξα να σας παρουσιάσω ένα πλάνο μαθήματος στο οποίο ο μαθητής καλείται να κάνει γραμματική αναγνώριση (άρα και να διακρίνει τι είναι ρήμα-ουσιαστικό-επίθετο κλπ), να κατανοήσει το νόημα της πρότασης και τέλος να βρει συνώνυμη λέξη που μπορεί να χρησιμοποιήσει στη θέση της επιλεγμένης.


Παράδειγμα εφαρμογής - αφού έχουμε κάνει γραμματική αναγνώριση,
βρίσκουμε συνώνυμες λέξεις και τις γράφουμε σε post it στη θέση της αρχικής λέξης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου